Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
WyGrAnY mEcZyK;P

zmyślona

:: ::

WyGrAnY mEcZyK;P

GKS przegrał jakie cieniasyja mimo ze jestem z Tychów to kibicuje Cracowi bo GKS nie ma szans żeby wygrać z nimi buchachai oczywiscie musiałam sie założyć z kumplami i z kumpelami ze GKS nie wygra i oczywiscie wygrałam bo te cieniasy to nie umiejął grać ale oki ominmy to
Jezeli ktoś jest fanem GKSu to niech nie zostawia mi komentarza bo i tak go wykasuje!!
w następnej notce opowiem wam o moim koszmaze z szkoły ale to dopiero w nastepnej a napisze ją dzisiaj mam nadzieje ze to przeczytacie i mi zostawicie komentarzyk i porade
A teraz nie wiem co mam napisać wiec lece pisać nowa notke o Dawidku
PoZdRoWiEnIa DlA:
...:*PaUlInKi:*...
...:*KaSi:*...
...:*DaWiDkA*...
...:*Sp.7:*...
...:*Sp.35:*...
...:*Sp.22:*...
NiE bEdE kOŃcZyĆ Bo ZaDuŻo PiSaNiA
martikk13 25/03/2006 13:58:48 [Powrót] Komentuj

|| Kara ||
No to ja tez ci zostawie komecik nie kibicuje nikomu :P Bo nie mam po co :P A to juz wiedzialam dlaczego sie mnie pytałas na lekcji przyrody jak on ma na nazwisko ino ja jak zwykle nie wiedzialam to jest u mnie normalne ze nie pamietam glupich rzeczy :P wejdz do mnie na bloga http://karusia93.blog4u.pl/ i zostaw jakis fahny kometarzyk
|| brak www || data: 25/03/2006 16:53:04
aakv240.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.5.25.240

|| SNAJPERÓWNA ||
Stara znajoma ci pisze (ja nie jestem taka stara) o nic sie martwic nie musisz ja nie jestem kibickom czy czyms takim DD ale wspierac was moge i to co lubie najbardziej lubie pisac komentarzyczki 100 razy dziennie ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... uuuu mojue słynne wielokropki no to do nastempnego komentarzyczka papapa :*:*
|| brak www || data: 25/03/2006 15:01:04
aakt1.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.5.23.1